Saturday 10 March 2012

Cara Semak keputusan Spm 2011

Cara Semak keputusan Spm 2011 mungkin hangat dicari buat masa sekarang apabila keputusan tersebut telah diumumkan akan dikeluarkan pada 22 mac 2012 iaitu pada pertengahan bulan ini, iaitu lebih kurang 2minggu dari sekarang. Cara Semak Keputusan Spm 2o11 ini anda boleh semak melalui anda pergi ke sekolah anda iaitu sekolah anda belajar pada tahun lepas iaitu sekolah menengah jenis kebangsaan sekolah menengah jemis kebangsaan atau sekolah swasta iaitu bergantung pada sekolah anda masing masing diharap semoga anda mendapat keputusan yang sangat baik.

Anda Sebenarnya boleh cek result spm anda apabila jam tepat pada pukul 12 tengah hari waktu malaysia pada hari khamis 22 bulan tiga 2012 nanti. seperti diberitahu diaatas anda dapat cek keputusan anda di sekolah anda sendiri tapi selain itu anda dapat cek cara semak keputusan spm 2011 melalui beberapa cara iaitu melalui cara sms dan cara kedua ialah anda dapat cer result anda melalui online iaitu anda pergi ke laman web kemnterian malaysi penulis akan ajar cara nya seperti di bawah jadi anda dapat la cek keputusan anda melalui 3 cara sama ada online, semak melalui sms ataupun pergi terus ke sekolah anda.

Melalui cara sms anda boleh mengunakan mana mana nombor dari rangkain telefon tanpa tangan di seluruh malaysia pertama anda kena pastikan bahawa anda mempunyai kredit sebelum anda hendak cek kerana benda ini berbayar. kemudia anda taip SPM ResultNo.Kad Pengenalan dan hantar ke 15888 di bawah ialah contohnya.

SPM Result 930708-03-5090
dan hantar ke 15888

melalui cara online pula anda buka laman web kementerian pelajaran malaysia dan kemudia anda masukkan dalam form yang diberikan apa yang anda ingin kan selepas itu anda dapat la tahu keputusan anda disana. selalu nya form nya meminta nobor angka giliran ataupun nombor kad pengenalan anda atau kedua dua nya sekali anda boleh cek keputusan anda melalui online juga tepat pada pukul 12 tengah hari 22 mac 2012 dan dibawah ialah link nya.

semoga cara semak keputusan spm 2011 anda dapat membantu anda. terima kasih kerana sudi membaca tulisan saya.

No comments:

Post a Comment

About

Search This Blog

Blogger templates

ini