Thursday 1 November 2012

DOWNLOAD BORANG BR1M 2.0

DOWNLOAD BORANG BR1M 2.0 siapa yang tidak kenal dengan kerajaan malaysia yang suka sangat menderma kepada rakyat dengan seolah olah membuat wang rakyat sepert wang mereka dan mereka dengan muka slumber berpura pura seolah menderma wang kepada rakyat sedangkan ia adalah wang rakyat.

DOWNLOAD BORANG BR1M 2.0

malaysia ini sebenarnya negara yang kaya dengan hasil bumi dan keduanya malaysia ini adalah negara yang kecil sebenarnya dengan hasil bumi yang melimpah ruah pembangunan dan taraf hidup rakyat sepatutnya jauh lebih tinggi namun apakan daya dengan kerajaan yang suka mementingkan diri negara menjadi huru hara dari segi ekonominya.

wajarkah br1m 2.0? pada admin tidak wajar kerana sepatutnya kerajaan menurunkan segala bagai cukai pada bahan mentah makanan, membuat rumah, menurunkan cukai import dan menambah subsidi kepada rakyat memandangkan malaysia ini mempunyai pelbagai hasil bumi yang mesti dinikmati bersama sama oleh rakyat.

subsidi banyak diberi kepada kroni mereka sehingga harga sesetengah barang banyak meningkat setelah harga subsidi kepada pembekal dijual kepada pemborong dengan harga yang tinggi ini termasuklah minyak gas. maksud admin disini jika ditambah subsidi pada minyak dan menurunkan segala cukai yang boleh dikatakan pelik seperti cukai kereta sehingga harga kereta itu melonjak 3 kali ganda dari harga sebenar, harga barang mentah seperti gas diberi subsidi terus kepada rakyat dan bukan kepada kroni.

DOWNLOAD BORANG BR1M 2.0 adalah tidak wajar bagi admin jika semua benda ini dapat dibendung bukan disini admin tidak mahu cukai dikenakan namun harus lah berpada pada kerana semua barang dicukaikan sehingga naik 3 kali ganda dari harga sebenar dan sepatutnya kerajaan menumpukan cukai pendapatan kepada rakyat yang kaya bukan nya semua cukai hendak dikenakan, cukai pendapatan pun ada, dan segala jenis cukai pun ada.

No comments:

Post a Comment

About

Search This Blog

Blogger templates

ini