Tuesday 6 March 2012

Anak Mawi Comel

Gambar Anak Mawi telah keluar. alhamdulillah akhirnya mawi berjaya melahirkan anaknya pada semalam segulung tahniah kepada mawi kerana telah bergelar bapa buat kali pertamanya setelah gagal dua kali sebelum kerana isterinya telah keguguran anak mereka sebanyak dua kali setelah beberapa kali berjaya menhanrungi rintangan inia akhirnya mawi berjaya melahirkan anaknya, dan berita gembira ini turut disambut oleh gembira oleh berjuta juta peminat mawi di seluruh negara sehingga Gambar Anak Mawiini heboh semalam di media alternatif terutama di facebook dan blog, pelbagai reaksi peminat mereka apabila melihat kegembiraan mawi dan isterinya semalam namun yang paling gembira sudah pasti mawi sendiri.
beberapa hari yang lalu ramai yang mengatakan mereka berdua iaitu mawi atau namanya asmawi yang berasal dari felda di pahang dan isterinya yang merupakan pasangan kembar mengelami masalah keluarga setelah mereka berdua dua kali mencuba namun gagal kerana keguguran disebabkan beberapa sebab yang penulis tak dapat ingat disini. namun setelah mereka melahirkan anak ini penulis rasa tiada lagi mulut sumbang yang akan mengata mawi atau nama sebenarnya asmawi yang berasal dan ekin iaitu isteri kepada mawi yang mempunyai adik kembar seiras bawaha hubungan mereka retak itu sebenarnya gosip liar kerana tak mereka berdua bersatu hati dalam hal ini dan mereka berjaya membuktikan apabila mereka berdua masih lagi bersama dan semalam mereka berdua berjaya menimang cahaya mata mereka ini adalah rezeki dari Allah taala, pada mula nya allah taala memberi pelabgai ujian dan selepas itu mereka memberi pelbagai nikmat, sungguh bijak percaturan tuhan yang satu ini iaitu tuhan segala alam di malaysia ini.
mawi dan ekin sebenarnya anak mereka muncul pada 2pagi 28 febuari dari perut ekin dan berat bayi mereka sebenarnya lebih kurang 2. kg sangat kecik dan sangat comel anugerah Allah taala kepada artis nombor satu malaysia ini dan sudah pasti mawi sangat bersyukur kepada allah taala hasil anugrah ini.
Gambar Anak Mawi sebenarnya masih belum ditangan penulis insyallah jika ada penulis akan letak di blog utama penulis.
Sumber:Anak Mawi

No comments:

Post a Comment

About

Search This Blog

Blogger templates

ini