Tuesday 6 March 2012

Penyanyi Youtube Baru Ainan Tasneem

Ainan Tasneem Youtube nama baru yang sedang meningkat naik sehingga kini, nama nya sangat seharum seharum wajahnya yang tersangat manis itu. dia adalah pelajar jurusan kejuteraan bioproses di sebuah pusat pengajian tinggi iaitu universiti di sebuah negeri di semenanjung malaysia dan di semenangjung malaysia itu ialah disebelah utara iaitu perlis dia yang baru berumur 20 tahun sebenarnya dan masih di bawah jagaan keluarga walaupun sedang belajar di universiti malaysia perlis.
Ainan Tasneem Youtube yang baru sahaja muncul dengan lagu baru nya atau single pertama lagu yang cukup enak dan lagu nya ialah bertajuk yang sangat menarik iaitu aku suka dia, lagu pun dah menonjolkan kecomelan gadis kecik molek ini yang berasal dari sebuah bandar yang sangat besar yang berkedudukan di lembah klang dan salah satu wilayah persekutuan di malaysia ini iaitu kuala lumpur oleh sebab itu lah admin cakap dia seorang yang jauh dari kerluarga tadi. hehehe, saje2 je gurau, lagu ini juga menunjukan is gadis manis ini sedang memegang gitar.
Ainan Tasneem youtube ini merupakan seorang yang gigih berusaha mana tak nya dia mampu belajar sendiri bermain gitar walaupun belajar sendiri di youtube pada mula nya dia hanya belajar teknik asas bermain gitar di dalam youtube iaitu website share video dan dia mampu menguasai kesemua asas bermain gitar itu dalam masa hanya 2 minggu sahaja, cepat bukan? selepas itu dia telah belajar menanyi sendiri dan dia sebenarnya sudah belajar bermian gitar sejak 2007 lagi aiatu ketika dia tingkatan 3 iaitu lebih kurang 3 atau 4 tahun yang lalu. pada awal dia belajar bermain gitar abang nya telah memerli nya dengan berkata, perempuan hanya hangat hangat tahi ayam namun sangkaan abang nya sudah salah kerana dia berjayamenjadi terkenal di seluruh malaysia ini dan abang nya hanya mampu melihat lemah kejayaan adiknya walaupun di dalam hati tersangat la suka.
sebenarnya usaha ainsan tassanaem ini boleh dibuat pengajaran kepada kita semoga usaha kita dan menjadi sehebat Ainan Tasneem Youtube

No comments:

Post a Comment

About

Search This Blog

Blogger templates

ini